بازاریابی مجازی / منطبق بر سرفصل ابلاغی شورای برنامه ریزی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور
نام نویسنده: دکتر محمد رضا دلوی (عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان) مهندس امیرحسین حریری سال نشر: 1402
عنوان کتاب : بازاریابی مجازی
تالیف : محمد رضا دلوی/ امیر حسین حریری
ناشر : دانشگاه فنی و حرفه ای
سال و نوبت چاپ : / 1402چاپ اول
شمارگان : 500جلد
قیمت :
ISBN: 978-622-7911-91-6 978-622-7911-91-6
برای خرید این کتاب بصورت دیجیتال به لینک زیر مراجعه کنید