در حال بارگذاری ...

بازاریابی مجازی / منطبق بر سرفصل ابلاغی شورای برنامه ریزی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور

نام نویسنده: دکتر محمد رضا دلوی (عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان) مهندس امیرحسین حریری سال نشر: 1402

عنوان کتاب : بازاریابی مجازی
تالیف : محمد رضا دلوی/ امیر حسین حریری
ناشر : دانشگاه فنی و حرفه ای
سال و نوبت چاپ : / 1402چاپ اول
شمارگان : 500جلد
قیمت :

ISBN: 978-622-7911-91-6 978-622-7911-91-6

برای خرید این کتاب بصورت دیجیتال به لینک زیر مراجعه کنید

https://book.nus.ac.ir/بازاریابی-مجازی-منطبق-بر-سرفصل-ابلاغی-شورای-برنامه-ریزی-دانشگاه-فنی-و-حرفه-ای-کشور