مناقصه عمومی یک مرحله ای جهت خرید نرم افراز جامع دانشگاه در حوزه اداری، مالی، پشتیبانی، بودجه، نظارت و فناوری در سال 1402-1401
مناقصه عمومی یک مرحلهای جهت خرید نرم افراز جامع دانشگاه در حوزه اداری، مالی، پشتیبانی، بودجه، نظارت و فناوری در سال 1402-1401
دانشگاه فنی و حرفهای در نظر دارد خرید نرم افراز جامع دانشگاه در حوزه اداری، مالی، پشتیبانی، بودجه، نظارت و فناوری را با شرایط زیر در سال 1402-1401 به پیمانکار واجب شرایط واگذار نماید. لذا کلیه شرکت ها می توانند برای دریافت اسناد مناقصه و اطلاعات بیشتر به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس (setadiran.ir) به شماره مناقصه 2001010001000074 مراجعه نمایند.
- زمان اعلان عمومی اسناد مناقصه: از تاریخ 1401/12/14 از ساعت 14:30 می باشد.
- مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ 1401/12/14 لغایت 1401/12/28 می باشد.
- مهلت بارگزاری پاکت پیشنهادات : از تاریخ 1401/12/14 لغایت 1402/01/17 می باشد. (لازم بذکر است پاکت الف حاوی ضمانت نامه الزاما به صورت حضوری می بایست در روزهای شنبه تا چهارشنبه بجز ایام تعطیل، در ساعات8:00 لغایت 14:00 به آدرس: میدان ونک.خیابان برزیل شرقی.پلاک چهار .طبقه دوم دبیرخانه مرکزی حراست) تحویل گردد.
- تاریخ بازگشایی پاکت ها: ساعت 8 صبح روز یکشنبه 1402/01/20 می باشد.
- محل بازگشایی پاکت ها: تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک 4، سالن جلسات معاونت اداری، مالی می باشد.
- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: 7/500/000/000 ریال معادل هفتصدو پنجاه میلیون تومان می باشد.
- نوع تضمین: ضمانت نامه معتبر بانکی یا چک تضمین شده بانکی یا وجه نقد می باشد.
- هزینهی درج این آگهی بر عهدهی برندهی مناقصه می باشد.
- دانشگاه مجاز است در چارچوب ضوابط مقرر در آیین نامه مالی و معاملاتی با عنایت به صرفه و صلاح هریک از پیشنهادات را در هر مرحله رد یا قبول نماید.
- حضور پیشنهاددهندگان یا نمایندگان رسمی با دردست داشتن معرفی نامه کتبی و کارت شناسایی معتبر در جلسه کمسیون بلامانع می باشد.