در حال بارگذاری ...

مناقصه عمومی یک مرحله ای جهت خرید نرم افراز جامع دانشگاه در حوزه اداری، مالی، پشتیبانی، بودجه، نظارت و فناوری در سال 1402-1401

مناقصه عمومی یک مرحله‌ای جهت خرید نرم افراز جامع دانشگاه در حوزه اداری، مالی، پشتیبانی، بودجه، نظارت و فناوری در سال 1402-1401

      دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نظر دارد خرید نرم افراز جامع دانشگاه در حوزه اداری، مالی، پشتیبانی، بودجه، نظارت و فناوری را با شرایط زیر در سال 1402-1401 به پیمانکار واجب شرایط واگذار نماید. لذا کلیه شرکت ها می توانند برای دریافت اسناد مناقصه و اطلاعات بیشتر به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس (setadiran.ir) به شماره مناقصه  2001010001000074  مراجعه نمایند.

  1. زمان اعلان عمومی اسناد مناقصه: از تاریخ 1401/12/14 از ساعت 14:30 می باشد.
  2. مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ 1401/12/14 لغایت 1401/12/28 می باشد.
  3. مهلت بارگزاری پاکت پیشنهادات : از تاریخ 1401/12/14 لغایت 1402/01/17 می باشد. (لازم بذکر است پاکت الف حاوی ضمانت نامه الزاما به صورت حضوری می بایست در روزهای شنبه تا چهارشنبه بجز ایام تعطیل، در ساعات8:00 لغایت 14:00 به آدرس: میدان ونک.خیابان برزیل شرقی.پلاک چهار .طبقه دوم دبیرخانه مرکزی حراست) تحویل گردد.
  4.  تاریخ بازگشایی پاکت ها: ساعت 8 صبح روز یکشنبه 1402/01/20 می باشد.
  5. محل بازگشایی پاکت ها: تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک 4، سالن جلسات معاونت اداری، مالی می باشد.
  6. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: 7/500/000/000 ریال معادل هفتصدو پنجاه میلیون تومان می باشد.
  7. نوع تضمین: ضمانت نامه معتبر بانکی یا چک تضمین شده بانکی یا وجه نقد می باشد.
  8. هزینه‌ی درج این آگهی بر عهده‌ی برنده‌ی مناقصه می باشد.
  9. دانشگاه مجاز است در چارچوب ضوابط مقرر در آیین نامه مالی و معاملاتی با عنایت به صرفه و صلاح هریک از پیشنهادات را در هر مرحله رد یا قبول نماید.
  10. حضور پیشنهاددهندگان یا نمایندگان رسمی با دردست داشتن معرفی نامه کتبی و کارت شناسایی معتبر در جلسه کمسیون بلامانع می باشد.