گزارش برگزاری دومین جلسه وبینار مرکز آموزش های آزاد و خاص
دومین وبینار رابطین مرکز آموزش های آزاد و خاص دانشگاه، ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخه 18/3/400 با حضور مهندس عادلی نیا مدیر کل محترم مرکز، همکاران مرکز و آقای فتحی زاده مدیر کل محترم امور مالی دانشگاه و رابطین محترم مرکز آموزش های آزاد و خاص کشور آغاز شد.
در ابتدای جلسه مهندس عادلی نیا ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و زحمات همکاران محترم در سراسر کشور گفت: موضوع جلسه توسعه آموزش های آزاد و خاص در سال 1400 می باشد، مهمترین مشکل پیش آمده در سال گذشته شیوع و گسترش بیماری کرونا و به تبع ان تعطیلی مراکز آموزشی بوده است که مرکز آموزش های آزاد نیز از آن بی تاثیر نبوده و در روند برنامه ها و دوره های آموزشی وقفه ای ایجاد کرده است و بعد از آن مرکز آموزش های آزاد و خاص علاوه بر رسالت اصلی خود یعنی برگزاری دوره های آموزشی، مسئولیت بررسی روند و مسائل و مشکلات آموزش الکترونیکی را هم به عهده گرفت و در حال حاضر دو منظوره در حال فعالیت است که امیدوارم در سال آتی بیماری فروکش کرده و برگزاری دوره های آموزشی روند صعودی داشته باشد.
ایشان در ادامه در خصوص هر یک از عناوین اصلی که در برگزاری دوره های اثر گذار هستند و مراکز در این خصوص مشکل دارند صحبت کردند. اهم موارد و عناوین مطرح شده به شرح زیر است:
- نحوه دریافت فایل اکسل فرم ها
- معرفی پورتال مرکز آموزش های آزاد و خاص
- مدت زمان صدور مجوز ( 48 ساعت کاری)
- مدت زمان صدور گواینامه ها (7 روز کاری)
نحوه اجرای دوره بصورت مستقل یا مشارکتی با سازمان های خصوصی
- حق التدریس اساتید
درگاه پرداخت الکترونیکی
- نمونه گواهینامه صادره و ...
در ادامه مهندس فتحی زاده مدیر کل محترم امور مالی نیز به سوالات همکاران در خصوص، بازگشت پول به مرکز و نحوه راه اندازی درگاه پرداخت الکترونیکی توضیحاتی را عنوان کردند.
جلسه به صورت پرسش و پاسخ ادامه پیدا کرد و رابطین محترم مراکز از جمله: قزوین، قم، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، مازندران و... موارد و سوالات خود را پرسید و پاسخ دریافت کردند.
جلسه ساعت 12 به پایان رسید.