شرح وظایف
- اجرای کلیه دستورالعملها و بخشنامه ها و تصمیمات متخذه توسط هیأت عالی گزینش.
- انجام اقدامات مربوط به تشکیل پرونده و تکمیل سوابق و مدارک کارکنان و متقاضیان ورود به خدمت.
- بررسی و تعیین صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی کارکنان و متقاضیان ورود به خدمت در دانشگاه و مراکز آموزشی و پژوهشی تابعه با رعایت موازین شرعی و ضوابط مصوب.
- رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مطرح شده از سوی متقاضیان استخدام.
- تهیه و استقرار آرشیو اطلاعات مربوط به گزینش کارکنان دانشگاه.
- رسیدگی و اظهارنظر در مورد پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان ورود به خدمت در دانشگاه با رعایت ضوابط مصوب ستاد پیگیری فرمان امام و بر اساس نتایج امتحانات کتبی، مصاحبه و تحقیق و ارائه نتایج حاصل از مراحل گزینش کارکنان و متقاضیان ورود به خدمت به اداره کل امور اداری دانشگاه.
- ارائه و تنظیم گزارش های موردی و دورهای از انجام فعالیت های گزینش کارکنان.
- گزینش افراد با توجه به اولویت ها و ضرورت ها با رعایت قسط و عدل اسلامی.
- نظارت در تنظیم برنامه تحقیقات و مصاحبه هاو تعیین افراد محقق و مصاحبه گر جهت انجام وظایف محوله.
- ارسال نامههای محرمانه به مدیریت ها و واحدها و ارگان های مختلف و ثبت، ضبط، نگهداری و بایگانی نامه ها و اطلاعات جمع آوری شده در رابطه با گزینش افراد به صورت محرمانه.
- بررسی و اظهارنظر بدوی در مورد اعتراضات و شکایات واصله از نحوه گزینش.
- همکاری در برگزاری آزمون های استخدامی با واحدهای ذیربط.
- تهیه سوال های عقیدتی، سیاسی، اخلاقی، علمی، تخصصی و به منظور برگزاری امتحان کتبی با هماهنگی مراجع ذیربط.
- تصحیح اوراق امتحانات، تهیه فرم های مورد نیاز و انجام مصاحبه با افراد گزینش شده.
- بررسی و اعلام نظر در خصوص صدور حکم رسمی قطعی کارکنان رسمی آزمایشی و تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی آزمایشی.
- ساماندهی فعالیت های مربوط به تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات مجموعه تحت سرپرستی.
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.