شرح وظایف اداره کل امور اداری
-
اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری و استخدامی
-
تهیه و تنظیم آیین نامه های و بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط براسا ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید
-
مطالعه و بررسی رسته های مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذی ربط با هنمکاری دفتر برنا،، بودجه، تحول اداری و بهره وری
-
همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی و بودجه پرسنلی دانشگاه با دفتر برنامه، بودجه ، تحول اداری و بهره وری دانشگاه
-
هماهنگی و انجام امور هیات اجرائی منابع انسانی و تنظیم صورتجلسات مربوط
-
رسیدگی و انجام امور مربوط به پیش بینی و نیازسنجی نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با همکاری دفتر برنامه، بودجه، بودجه اداری و بهره وری و ارائه طرحها و پیشنهادهای لازم
-
جذب و بکارگیری نیروی انسانی و نظارت بر استخدام در دانشگاه و واحدهای تابعه
-
کنترل و نظارت بر امر حضور و غیاب کارکنان دانشگاه و طراحی سیستم های مکانیزه حضور و غیاب
-
انجام امور استخدامی و صدور احکام کارکنان دانشگاه با رعایت قوانین و مقررات استخدامی و آئین نامه های مربوط
-
صدور حکم استخدامی، تغییر ضریب حقوق و مزایا، ارتقا گروه، ترفیع و رتبه علمی، انتصاب، اشتغال، ماموریت، تعلیق، بازنشستگی، موظف و غیره
-
اجرای قوانین و مقررات، آیین نامه ها و دستورالعمل های انضباطی مورد عمل و رسیدگی به تخلفات اداری مطابق دستورالعمل مربوط.
-
تهیه و تنظیم آمار و اطلاعات و مشخصات کارکنان دانشگاه و به روز نمودن آنها.
-
تهیه، تنظیم و نگهداری و حفظ و حراست کلیه پرونده های پرسنلی و سایر اسناد و مدارک مربوط.
-
انجام اقدامات لازم به منظور ارزشیابی عملکرد سالیانه کارکنان و مدیران دانشگاه با همکاری دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه.
-
دریاف،ثبت، توزیع و ارسال کلیه نامه های وارده و صادره دانشگاه.
-
سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات کارکنان تحت سرپرستی.
-
نظارت بر تهیه نامه ها، دستورالعمل ها و ... ارجاعی از سوی مقام مافوق
-
شرکت در کمسیون ها، سمینارها و جلسات مختلف حسب دستور و تهیه گزارشهای مورد نیاز جهت استحضار مقام مافوق
-
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق