در حال بارگذاری ...

شرح وظایف اداره کل امور اداری

 

  1. اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری و استخدامی

  2. تهیه و تنظیم آیین نامه های و بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط براسا ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید

  3. مطالعه و بررسی رسته های مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذی ربط با هنمکاری دفتر برنا،، بودجه، تحول اداری و بهره وری

  4. همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی و بودجه پرسنلی دانشگاه با دفتر برنامه، بودجه ، تحول اداری و بهره وری دانشگاه

  5. هماهنگی و انجام امور هیات اجرائی منابع انسانی و تنظیم صورتجلسات مربوط

  6. رسیدگی و انجام امور مربوط به پیش بینی و نیازسنجی نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با همکاری دفتر برنامه، بودجه، بودجه اداری و بهره وری و ارائه طرحها و پیشنهادهای لازم

  7. جذب و بکارگیری نیروی انسانی و نظارت بر استخدام در دانشگاه و واحدهای تابعه

  8. کنترل و نظارت بر امر حضور و غیاب کارکنان دانشگاه و طراحی سیستم های مکانیزه حضور و غیاب

  9. انجام امور استخدامی و صدور احکام کارکنان دانشگاه با رعایت قوانین و مقررات استخدامی و آئین نامه های مربوط

  10. صدور حکم استخدامی، تغییر ضریب حقوق و مزایا، ارتقا گروه، ترفیع و رتبه علمی، انتصاب، اشتغال، ماموریت، تعلیق، بازنشستگی، موظف و غیره

  11. اجرای قوانین و مقررات، آیین نامه ها و دستورالعمل های انضباطی مورد عمل و رسیدگی به تخلفات اداری مطابق دستورالعمل مربوط.

  12. تهیه و تنظیم آمار و اطلاعات و مشخصات کارکنان دانشگاه و به روز نمودن آنها.

  13. تهیه، تنظیم و نگهداری و حفظ و حراست کلیه پرونده های پرسنلی و سایر اسناد و مدارک مربوط.

  14. انجام اقدامات لازم به منظور ارزشیابی عملکرد سالیانه کارکنان و مدیران دانشگاه با همکاری دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه.

  15. دریاف،ثبت، توزیع و ارسال کلیه نامه های وارده و صادره دانشگاه.

  16. سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات کارکنان تحت سرپرستی.

  17. نظارت بر تهیه نامه ها، دستورالعمل ها و ... ارجاعی از سوی مقام مافوق

  18. شرکت در کمسیون ها، سمینارها و جلسات مختلف حسب دستور و تهیه گزارشهای مورد نیاز جهت استحضار مقام مافوق

  19. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق