در حال بارگذاری ...

معرفی مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

 معرفی :

   در راستای ارتقاءسطح عملکرد ، پاسخگویی دستگاههای اجرایی ورسیدگی به شکوائیه ها ،نارسایی ها واختلافات و پیشگیری از تضییع حقوق افراد ، دفاتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات در سطح وزارتخانه ها ،سازمانهای دولتی و.. تشکیل گردید.تاضمن بازرسی و بررسی عملکرد دستگاه متبوع ؛به دریافت و بررسی شکوائیه هایی که به انواع خاصی از دعاوی محدود می شودو به عللی قابل طرح در دادگاهها و هیات های رسیدگی به تخلفات اداری نیستند و یا شاکی هنوز آمادگی لازم جهت ارائه شکایت به مراجع مذکور را پیدا نکرده است بپردازند.
در این راستا مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به عنوان یکی از مدیریت های ستادی دانشگاه جهت ایفای نقش در محورهای ارزیابی عملکرد ،بازرسی از واحدهای تابعه وپیگیری شکایات مرتبط با خدمات مختلف در دانشگاه تشکیل گردیده است. 
اهم فعالیت های مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات:
  • بازرسی محسوس و نامحسوس از عملکرد و فعالیتهای کلیه واحدهای تابعه و ارائه گزارش لازم جهت بررسی کارشناسی و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات موجود
  • دریافت،رسیدگی و پاسخگویی به شکایات
  • دریافت پیشنهادات و انتقادات در خصوص فعالیت ها وبرنامه ها و ارجاع آنها به واحدهای مربوطه جهت ارتقاء سطح عملکرد حوزه های مختلف دانشگاه
  • نظر سنجی از ارباب رجوع در خصوص مسائل رفتاری ،عملکردی کارکنان و ارائه گزارش به ریاست دانشگاه