در حال بارگذاری ...

شرح وظایف مدیریت ارزیابی عملکرد

 شرح وظایف مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه فنی و حرفه ای

  • تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای و یا موردی از واحدها ی تابعه برای سنجش میزان « مطابقت عمل و عملکرد» اقدام کنندگان با اهداف، برنامه ها، دستورالعملها، ضوابط و شاخصهای مورد ارزیابی مصوب  .
  • بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و سنجش میزان رضایت مردم، از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان، با ارباب رجوع و تهیه گزارشات نوبه ای برای ریاست دانشگاه جهت  اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی آنها، در چارچوب قوانین و مقررات ذیربط.
  • همکاری با بازرسان و نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور در جهت ایفای وظیفه مندرج در ماده 12 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور وکمیسیون اصول 88 و 90 مجلس شورای اسلامی.
  • تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها ، مدیریت‎ها و کارکنان براساس بازرسی‎های انجام شده.
  • کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی‎های آشکار و پنهان و ارائه گزارشهای لازم به ریاست دانشگاه.
  • پیشنهاد و پیگیری آموزش و توانمند سازی مستمر بازرسان با همکاری اداره کل تحول اداری 
  • برنامه ریزی و اقدام  جهت تسهیل در دریافت و پاسخگویی به شکایات مراجعان و مکانیزه نمودن سیستم دریافت و پاسخگویی به شکایات
  • دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم ( مراجعین) و رسیدگی و پیگیری آنها.
  • بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری و اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی 
  • بررسی و پاسخگویی در خصوص مکاتبات ومراجعات واحد بازرسی وپاسخگویی به شکایات وزارت متبوع و نهادهای نظارتی و بازرسی از قبیل نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور.
  • پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام نتیجه به شاکیان .
  • جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه وشش ماه و یکساله و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای ریاست دانشگاه در جهت برنامه ریزی و اقدام لازم برای کاهش شکایات مردمی .
  • پیگیری از نتایج گزارش های تهیه شده و همچنین ارسال پاسخ به شاکیان .
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.