شرح وظایف مدیریت ارزیابی عملکرد
شرح وظایف مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه فنی و حرفه ای
- تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای و یا موردی از واحدها ی تابعه برای سنجش میزان « مطابقت عمل و عملکرد» اقدام کنندگان با اهداف، برنامه ها، دستورالعملها، ضوابط و شاخصهای مورد ارزیابی مصوب .
- بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و سنجش میزان رضایت مردم، از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان، با ارباب رجوع و تهیه گزارشات نوبه ای برای ریاست دانشگاه جهت اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی آنها، در چارچوب قوانین و مقررات ذیربط.
- همکاری با بازرسان و نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور در جهت ایفای وظیفه مندرج در ماده 12 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور وکمیسیون اصول 88 و 90 مجلس شورای اسلامی.
- تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها ، مدیریتها و کارکنان براساس بازرسیهای انجام شده.
- کشف مفاسد اداری از طریق بازرسیهای آشکار و پنهان و ارائه گزارشهای لازم به ریاست دانشگاه.
- پیشنهاد و پیگیری آموزش و توانمند سازی مستمر بازرسان با همکاری اداره کل تحول اداری
- برنامه ریزی و اقدام جهت تسهیل در دریافت و پاسخگویی به شکایات مراجعان و مکانیزه نمودن سیستم دریافت و پاسخگویی به شکایات
- دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم ( مراجعین) و رسیدگی و پیگیری آنها.
- بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری و اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
- بررسی و پاسخگویی در خصوص مکاتبات ومراجعات واحد بازرسی وپاسخگویی به شکایات وزارت متبوع و نهادهای نظارتی و بازرسی از قبیل نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور.
- پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام نتیجه به شاکیان .
- جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه وشش ماه و یکساله و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای ریاست دانشگاه در جهت برنامه ریزی و اقدام لازم برای کاهش شکایات مردمی .
- پیگیری از نتایج گزارش های تهیه شده و همچنین ارسال پاسخ به شاکیان .
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.