شرح وظایف
- تدوین و نظارت بر برنامه های لازم جهت امور رفاهی دانشجویان و پی گیری آن از طریق مراجع ذیربط
- هماهنگ نمودن فعالیت واحدهای تابعه با خط و مشی کلی دانشگاه در رابطه با مسائل دانشجویان
- تنظیم خط و مشی اجرایی ادارات تابعه
- نظارت مستمر بر اقدامات واحدهای امور دانشجویی، هماهنگی بین فعالیت های آنها و تقسیم کار و تفهیم و تبیین برنامه ها و حصول اطمینان بر حسن اجرای کارهای محوله در واحدهای تابعه
- نظارت بر اقدامات مربوط به امور دانشجویان از قبیل تهیه مسکن و کار دانشجویی
- اخذو رسیدگی به پیشنهادها و مشکلات دانشجویان در حیطه مسائل امور دانشجویی و ارجاع آن به مقامات ذیصلاح جهت حل و فصل
- هماهنگی بااداره رفاه کارکنان جهت ارائه خدمات مشترک دانشجویی و کارمندی ازقبیل شرکت تعاونی مصرف
- نظارت بر برگزاری انتخابات شوراهای صنفی خوابگاه ها و دانشکده هاجهت ارائه پیگیری درجذب سرمایه های یارانه ای دانشجویان ازطریق معاونت وصندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم
- پیگیری در اخذ منابع و معیارهای مالی به منظور تأمین وام مناسب برای دانشجویان
- برنامه ریزی و هماهنگی خدمات دانشجویی در دانشکده ها و آموزشکده ها
- تهیه و تنظیم و اصلاح ضوابط، استانداردها و آئین نامه های داخلی مربوط به خدمات رفاهی دانشجویی
- ابلاغ قوانین، مقررات و سایر مصوبات مربوط به اموردانشجویی به مراکز همکاری با اداره کل اموردانشجویان داخل و صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و سایر ارگانهاومراجع ذیربط
- نظارت براجرا و انجام خدمات مربوط به ارائه تسهیلات دانشجویی، سهمیه مواد غذایی، وام دانشجویی، انتخاب دانشجوی نمونه
- برآورد هزینه های مورد نیاز مواد غذایی و تجهیزات آشپزخانه و سلف سرویس
- نظارت بر تأمین فضاهای خوابگاهی غیردولتی جهت اسکان دانشجویان جدیدالورود