در حال بارگذاری ...

راهنمای پیگیری شکایات

 برنامه زمانبندی شکایات رسیده به مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

 دانشگاه فنی و حرفه ای
 
•مراجع کنندگان محترم به سامانه می توانند جهت پیگیری شکایات خود پس از ثبت شکوائیه و دریافت کد رهگیری به قسمت پیگیر ی شکایات مراجعه نمایند و با ثبت کد رهگیری از وضعیت شکایات خود آگاهی یابند.
 
•برنامه زمانبندی در خصوص شکایاتی که در دست بررسی می باشد به شرح ذیل است.
 
نوع ارتباط شکایت محدوده زمانی بررسی
شکایاتی که مربوط به سازمان مرکزی دانشگاه می باشد که نیازمند مکاتبه با سایر واحدها و یا بازرسی ندارد  10الی 15روز از زمان دریافت شکوائیه
 شکایاتی که مربوط به سازمان مرکزی دانشگاه می باشد که علاوه بر بررسی نیازمند مکاتبه با سایر واحدها یا بازرسی دارد  15الی 20روز از زمان دریافت شکوائیه
 شکایاتی که مربوط به دانشکده ها و آموزشگده ها که نیازمند مکاتبه با آنها می باشد  25 الی 30روز از زمان دریافت شکوائیه
 شکایاتی که مربوط به دانشکده ها و آموزشگده ها می باشد که علاوه بر بررسی و مکاتبه نیاز به  بازرسی دارد  35 الی 40روز از زمان دریافت شکوائیه
 
 

  مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه فنی و حرفه ای